понедельник, 18 апреля 2011 г.

Кубок Угорщини, перший раунд Кубка світу

 Змагання проходили у місті Таполца 15 км від Балатона. Добератися було досить незручно 5 пересадок з велосипедом і не всіх поїздах були вело вагони.
 В день заїзду ми приїхали десь біля 5 години вечора. Відразу пішли на полігон ознайомитись з картою та місцевісьтю. Ми жили у спортзалі було не дуже зручно на землі спати і я невисипався.

 Перший день був спрінт по місту.  В мене 6.7 км 31 кп і 226 стартова хвилина досить багато треба було чекати поки еліта проїде... От я дочекався свого старту, все добре було до 3 кп і потім як їхав на 4 кп я погано заїхав на бардюр як доїхав до кп колесо вже було спущено!!! і як на зло я забув взяти запасну камеру камеру на дистанцію. І довелося мені зійти з дистанції... Я дивився по сплітам я на 4 кп був на 3 місці  з пробитим колесом! Отже я зробив висновок що мені треба техніку на заїжяння на бардюр, а то я часто так пробиваюсь.




  В другий день була середня дистанція. В мене 9.0 км 14 кп 75 м набору і 372 стартова хвилина!!!  До старту треба було 15 км їхати від містечка. Добералися ми туди на велосипедах було тяжко... Отже я  проїхав дистанцію добре якщо нерахувати, що я зробив 2 грубі помиилки на 5 хвилин!! Перша моя помилка була відразу на 3 кп бо я поліз на пряму через ліс і втратив багато часу, а друга помилка я вибрав поганий варіант дуже багато обїжяв. В результаті я пройхав за 43:18 зайняв 6 місце, якщо нерахувати ці помилки був би на 2 місці. В 2 день недавали карту і ми невстигли її забрати...

 Третій день довга дистанція. В мене 16.4 км 19 кп і 250 набору був масс старт. Добиратися знов тудаже 15 км в одну сторону! І вже перед стартом я дуже стомився. І от мас старт я відразу програв дуже багато часу бо в мене планшет дуже незручний і доки вставив карту всі вже уїхали...Їду я  на перше кп половину своїх соперників  вже обігнав. Я вже зрадів що всіх обганяю і рослабився відразу роблю помилку досить велику я зїхав не у свій поворот і лишні 500 метрів програв всім... Потім відмічаю 2 кп  і відразу з нього уїхав невибравши варіант на кп. Я переплутав лінію на кп і проїхав 1.5 км лишніх, але я це невідразу замітив бо небув уважний. Я це побачив коли мої соперники їхали в другу сторону!! Ну в результаті я проїхав за 94 хвилини і незнаю скільки програв першому.

1 коло
2 коло




  Взагалі мені дуже сподобалося там. Я дізнався багато нового і побачив майже всіх зірок МТВО світу :)



1 комментарий:

  1. Дякую за розповідь! Ми всі вболівали за вас. Жаль, що не все вдалося, але, враховуючи те, як ви добиралисядо місця змагань і старту, як жили і харчувалися в Угорщині, думаю, що виступили гідно. Чим відрізняються їх карти від наших? Їх сприйняття проїжджаємості доріг, від того як це показуємо ми на наших картах?

    ОтветитьУдалить