воскресенье, 22 мая 2011 г.

2 день довга великогірна



 Довга дистанція мала 10 км і 13 кп і трохи набору.  Грубих помилок небуло на дистанції, і всі горки добре виїжалися.  На 3 кп помилився тому що я в маштаб невчитавчя і просто недоїжяв до кп ще була помилка з 7 на 8 кп там потрібно було їхати по асфальту, я  пробився на 9 кп і був без камери запасної і мені довелося все бігти з велосипедом до самого фінішу і прогав там дуже багато часу.  Я програв 40 секунд лідеру з пробитим колесом!! На дистанції було дуже жарко і я був без води за що мені було погано на дистанції.


Ось мої варінти.


Ще я хочу подякувати за чудові змагання організатора змагань і добре спланованими дистаціями Цепурдей О.

 Є цікавий звіт від переможця цієї дистанції Василя Морозова.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий